dimarts, 18 de març del 2008

Que purs que som i que poc mos voten.....

Estavem avui llegint el bloc de uns diputats convergents, i ens hem fet un fart de riure, estan plorant nit i dia, lamentant-se....el capitan trueno i crispín, salvant la patria .....però es que la seva mare patria ....ai! no els vol !....Catalunya els ha deixat! Catalunya vota a uns altres.

i a quina conclusió han arribat? que Catalunya esta equivocada, que la gent és....tonta. En els dies de campanya estos dos dien que la campanya no tenia cap importancia....que despres dels esvorancs ( chacon, socavon ) el poble sabria tornar a ells...arriba el 9 i tenen un palo....i que passa? que la campanya era...perversa...ooohhhh!!! en que quedem ? la campanya influeix o no¿ Si tan sabeu ¿ per que vos volen tan poc?

2 comentaris:

kanopus06 ha dit...

Òstia nano, ets el crack en la demaògia. No sé què t'han fet els de convergència però els odies profundament.
De quina de les submarques del PSOE ets?

Anònim ha dit...

kanopus06, Si un ha escoltat, com es el meu cas ( ho confeso) algun cop a Jimenez Losantos, es pot considerar curat del mal d'espant, pero xeic, tu li fas puntetes.
Com pots, Tu, precisament tu, acusar a ningu d'odi? si al teu bloc l'unic que fas es vomitar insults e improperis contra tot el que no sigue conservador?
Com es pot tindre tan poca honradeça ( encara que sigue intel·lectual)
Ja no vull entrar ens si tens rao o no ( jo penso que no, al menys en aques nivell) pero, com es pot criticar dels altres allo que un fa?.
Si alguna cosa deploro proundament, es la incoherencia de les persones. Allo de predicar el que no creuen ni fan.