dimarts, 18 de març del 2008

Que purs que som i que poc mos voten.....

Estavem avui llegint el bloc de uns diputats convergents, i ens hem fet un fart de riure, estan plorant nit i dia, lamentant-se....el capitan trueno i crispín, salvant la patria .....però es que la seva mare patria ....ai! no els vol !....Catalunya els ha deixat! Catalunya vota a uns altres.

i a quina conclusió han arribat? que Catalunya esta equivocada, que la gent és....tonta. En els dies de campanya estos dos dien que la campanya no tenia cap importancia....que despres dels esvorancs ( chacon, socavon ) el poble sabria tornar a ells...arriba el 9 i tenen un palo....i que passa? que la campanya era...perversa...ooohhhh!!! en que quedem ? la campanya influeix o no¿ Si tan sabeu ¿ per que vos volen tan poc?