dimarts, 26 de febrer del 2008

La niña de Rajoy

Els nostres contactes a Madrid, ens han fet saber qui es la niña de Rajoy. Un exit d'Ebre Confidencial

1 comentari:

Raúl Moreno ha dit...

Molt bo el teu comentari. Podries també publicar el nou video de campanya de la JSC? Gràcies!